het team:
- de persoonlijke coach is het eerste aanspreekpunt: de motivator, steun en toeverlaat van de deelnemer. Het contact met de coach kan vanaf je werkplek, vanuit huis en in je vertrouwde omgeving. Dat scheelt een hoop reistijd en (fysieke) inspanning.
- de branding specialist is van onschatbare waarde. Na een persoonlijk online gesprek maakt hij/zij een cv waarin de sterke punten, competenties en toegevoegde waarde van de deelnemer duidelijk naar voren komen. Het helpt ook om het zoekprofiel verder aan te scherpen, zodat nog duidelijker wordt welk werk het beste bij de deelnemer past.
- de jobhunter doet wat de functietitel belooft: hij/zij gaat op jacht naar de beste mogelijkheden op de arbeidsmarkt voor de deelnemer. De jobhunter gaat aan de slag als er de wens is om buiten de organisatie naar passend werk te zoeken. De jobhunter beperkt zich hierbij niet tot traditionele vacatures, maar kijkt bijvoorbeeld ook naar stages en werkervaringsplekken en zet alles in het werk om de deelnemer verder te helpen.
risesmart zetten we in op de volgende drie vlakken:
-
outplacement
-
duurzame inzetbaarheid
-
reintegratie 2e spoor
-
baanbrekend
-
participatie
-
skilling